O astronomicznych honorariach dla copywriterów za napisanie „jednego zdania” krążą legendy. Rzeczywiście, gdyby przeliczać słowa na pieniądze, najbardziej opłaca się właśnie pisanie haseł reklamowych. Szkoda tylko, że zapotrzebowanie na nie jest stosunkowo małe. No i naprawdę niełatwo jest w tej dziedzinie zabłysnąć.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Zasadniczo sztuka pisania tekstów reklamowych jest w swej istocie anonimowa. Ale w tym konkretnym przypadku bywają wyjątki, bo na atrakcyjność hasła może czasami wpłynąć także osoba (czy raczej – osobowość) jego autora.
I zdarzało się, że osoby na co dzień parające się poważniejszą formą pisarstwa skutecznie odebrały nieco reklamowego chleba zawodowym copywriterom.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.