Słabnące skrzydła Red Bulla - Marketing przy Kawie
Słabnące skrzydła Red BullaSłabnące skrzydła Red BullaSłabnące skrzydła Red BullaSłabnące skrzydła Red Bulla

Słabnące skrzydła Red Bulla

Słabnące skrzydła Red Bulla
Joanna Furdal

Joanna Furdal

-

Joanna Furdal

Joanna Furdal

Red Bull ma pewne kłopoty, to wiedzą wszyscy. Po receptę zgłosił się ostatnio do zbiorowej mądrości konsumentów, ogłaszając otwarty konkurs na swoją reklamę – która na dodatek musi nawiązywać do polskiej tradycji. Jednocześnie swe standardowe spoty Byk usiłuje dopasować do kontekstu medialnego, aby drogą synergii uzyskać silniejszy efekt.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja