Skazani na lojalność (część 1: produkt)Skazani na lojalność (część 1: produkt)Skazani na lojalność (część 1: produkt)Skazani na lojalność (część 1: produkt)

Skazani na lojalność (część 1: produkt)

Skazani na lojalność (część 1: produkt)
Paweł Zbiegniewski

Paweł Zbiegniewski

-

Paweł Zbiegniewski

Paweł Zbiegniewski

W dobie takich samych jakościowo produktów, nie wyróżniających się żadną fizyczną cechą, o klienta walczyć można na polu komunikacji marketingowej. Nieuchronnym trendem w tej dziedzinie jest relacja one-to-one, osobisty związek z konsumentem. Nie ma tu jednak miejsca na związek partnerski, tak popularny w poradnikach relacji międzyludzkich. Stroną dominującą powinien zawsze być producent, usługodawca. To on bada potrzeby, stara się je zaspokoić, łagodzi konflikty. Jak w starym, dobrym małżeństwie. W celu unaocznienia siły tkwiącej w takim modelu budowania relacji autor artykułu analizuje możliwości działań bezpośrednich i lojalnościowych wobec konsumentów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja