Siła strategii – przedsiębiorstwo konkurencyjneSiła strategii – przedsiębiorstwo konkurencyjneSiła strategii – przedsiębiorstwo konkurencyjneSiła strategii – przedsiębiorstwo konkurencyjne

Siła strategii – przedsiębiorstwo konkurencyjne

Siła strategii – przedsiębiorstwo konkurencyjne
Marcin Gieracz

Marcin Gieracz

-

Marcin Gieracz

Marcin Gieracz

Chcąc zbadać kondycję polskich przedsiębiorstw, warto zacząć od istoty, czyli samej strategii i samego marketingu. Te dwie podstawowe czynności każda firma powinna mieć nie tyle napisane i wdrożone, co wręcz skoordynowane z produktem oraz pomysłem na jego sprzedaż.

Marketing w Polsce poza rozwiniętymi, dużymi firmami jest zazwyczaj niedoceniany. A przecież małe firmy mogłyby rozwijać się o wiele szybciej, gdyby marketing i sprzedaż faktycznie w sposób spójny i zsynchronizowany realizowały strategię ich konkurowania na rynku. Chcąc zatem zbadać kondycję polskich przedsiębiorstw, warto zacząć od istoty, czyli samej strategii i samego marketingu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja