Chcąc zbadać kondycję polskich przedsiębiorstw, warto zacząć od istoty, czyli samej strategii i samego marketingu. Te dwie podstawowe czynności każda firma powinna mieć nie tyle napisane i wdrożone, co wręcz skoordynowane z produktem oraz pomysłem na jego sprzedaż.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Marketing w Polsce poza rozwiniętymi, dużymi firmami jest zazwyczaj niedoceniany. A przecież małe firmy mogłyby rozwijać się o wiele szybciej, gdyby marketing i sprzedaż faktycznie w sposób spójny i zsynchronizowany realizowały strategię ich konkurowania na rynku. Chcąc zatem zbadać kondycję polskich przedsiębiorstw, warto zacząć od istoty, czyli samej strategii i samego marketingu.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.