Siła jednej reklamacji - Marketing przy Kawie
Siła jednej reklamacjiSiła jednej reklamacjiSiła jednej reklamacjiSiła jednej reklamacji

Siła jednej reklamacji

Siła jednej reklamacji
Halszka Ryżewska

Halszka Ryżewska

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Halszka Ryżewska

Halszka Ryżewska

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Zarządzanie organizacją to między innymi komunikacja i rozwiązywanie problemów. Organizacja musi rozpoznać szanse rozwoju - a reklamacje klienta są właśnie taką okazją. Sposób radzenia sobie z reklamacjami i wiedza z nich płynąca mogą mieć wpływ na przyszłość firmy.

Są zazwyczaj dwa sposoby widzenia reklamacji. Bardziej powszechna jest ta, która mówi, że reklamacje mają unikać wszelkich kosztów.

Zarówno osoby Indywidualne, jak i firmy podtrzymujące ten pogląd wierzą, że nie robią niczego źle i nigdy nie popełniają błędów. Jeżeli coś idzie nie tak, to nie jest to ich wina, lecz przypadek lub ktoś inny zawinił.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja