Zarządzanie organizacją to między innymi komunikacja i rozwiązywanie problemów. Organizacja musi rozpoznać szanse rozwoju - a reklamacje klienta są właśnie taką okazją. Sposób radzenia sobie z reklamacjami i wiedza z nich płynąca mogą mieć wpływ na przyszłość firmy.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Są zazwyczaj dwa sposoby widzenia reklamacji. Bardziej powszechna jest ta, która mówi, że reklamacje mają unikać wszelkich kosztów.
Zarówno osoby Indywidualne, jak i firmy podtrzymujące ten pogląd wierzą, że nie robią niczego źle i nigdy nie popełniają błędów. Jeżeli coś idzie nie tak, to nie jest to ich wina, lecz przypadek lub ktoś inny zawinił.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |