Seksbiznes walczy o nowych klientówSeksbiznes walczy o nowych klientówSeksbiznes walczy o nowych klientówSeksbiznes walczy o nowych klientów

Seksbiznes walczy o nowych klientów

Seksbiznes walczy o nowych klientów
Grzegorz Miłkowski

Grzegorz Miłkowski

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Grzegorz Miłkowski

Grzegorz Miłkowski

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Branża marketingowa przyzwyczaiła nas do skojarzeń „z pieprzykiem”. W otoczce erotyki promowane są często produkty, które z „tymi rzeczami” nie mają wiele wspólnego. Tym razem twórcy reklamy pewnego sklepu postanowili odwrócić tę prawidłowość i zareklamować coś bardzo erotycznego za pomocą środków, które prowadzą do odpowiednich skojarzeń dopiero po pewnej sugestii. Brzmi tajemniczo? Zaraz się wszystko wyjaśni.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja