General Motors rozpoczyna najdroższą kampanię marketingową w historii przemysłu motoryzacyjnego. Koncern rozda 1000 samochodów, między innymi modele Hummer i Cadillac. Koszt całej akcji to – bagatela - 50 milionów dolarów.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Niestety, obszar kampanii GM ograniczony jest tylko do Stanów Zjednoczonych. W ciągu najbliższych 56 dni samochody o wartości 25 milionów dolarów trafią za darmo do szczęśliwców, którzy przyjdą do jednego z salonów koncernu. Wystarczy jeszcze, że mają co najmniej 21 lat, mówią po angielsku lub hiszpańsku i podadzą dealerowi dane osobiste. Wtedy od razu dowiedzą się, czy mogą wyjechać jednym z Hummerów, Cadillaców, Chevroletów albo Saabów nic nie płacąc.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.