Jakie są zobowiązania klienta, a jakie agencji w trakcie procesu pozycjonowania?Jakie są zobowiązania klienta, a jakie agencji w trakcie procesu pozycjonowania?Jakie są zobowiązania klienta, a jakie agencji w trakcie procesu pozycjonowania?Jakie są zobowiązania klienta, a jakie agencji w trakcie procesu pozycjonowania?
Ważne są klarowne wstępne ustalenia i... przestrzeganie dobrych praktyk (fot. Pixabay)

Jakie są zobowiązania klienta, a jakie agencji w trakcie procesu pozycjonowania?

Jakie są zobowiązania klienta, a jakie agencji w trakcie procesu pozycjonowania?
Łukasz Iwanek

Łukasz Iwanek

-

właściciel agencji Internetica, szef grupy roboczej SEM w IAB Polska

Łukasz Iwanek

Łukasz Iwanek

właściciel agencji Internetica
szef grupy roboczej SEM w IAB Polska

Z pozycjonowaniem w wyszukiwarkach internetowych związany od prawie 20 lat. Doświadczenie zdobywał, pracując dla zewnętrznych firm SEO. Od 7 lat prowadzi firmę Internetica, świadczącą przede wszystkim usługi związane z reklamą w wyszukiwarkach. Współpracował z takimi podmiotami, jak Oponeo, Radio Dla Ciebie, Wincor-Nixdorf, Rhenus Data Office, Hotel Warszawianka, Mostostal SA czy Donaldson Polska. Prelegent licznych szkoleń i imprez branżowych, m.in. SilesiaSEM czy SEMStandard. Jego publikacje pojawiają się m.in. w Marketingu w Praktyce. Absolwent studiów podyplomowych marketing internetowy w Szkole Głównej Handlowej i Executive MBA na University of Quebec at Montreal. Z zamiłowania pasjonat internetu, wyszukiwarek i zarządzania. Wypowiada się na tematy związane z SEO, SEM, e-mail marketingiem, analizą ruchu i konwersji, a także w kwestiach standardów w branży oraz zapisów umownych przy tworzeniu kampanii.

Standardy jakościowe działań prowadzonych przy pozycjonowaniu stron internetowych są istotną kwestią. Ich określenie pozwala zapewnić wysoki poziom usług SEO. Prowadzi bowiem do zdefiniowania wymaganych procesów i działań związanych ze świadczeniem tych usług. Umożliwia też osiągnięcie maksymalnej przejrzystości wobec klientów w odniesieniu do zakresu i wykonywania usług SEO.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się