Jak dziś rozliczać kampanie między klientem, agencją a Google?Jak dziś rozliczać kampanie między klientem, agencją a Google?Jak dziś rozliczać kampanie między klientem, agencją a Google?Jak dziś rozliczać kampanie między klientem, agencją a Google?
Nie ma i nie będzie tu równowagi. Jak więc działać? (fot. flytoskyft11/Fotolia)

Jak dziś rozliczać kampanie między klientem, agencją a Google?

Jak dziś rozliczać kampanie między klientem, agencją a Google?
Marcin Kordowski

Marcin Kordowski

-

dyrektor zarządzający, S3 (Grupa K2)

Marcin Kordowski

Marcin Kordowski

dyrektor zarządzający
S3 (Grupa K2)

Kieruje zespołem realizującym działania mediowe dla klientów z sektora MŚP. Specjalizuje się w obszarze SEO. Zrealizował kilkadziesiąt kampanii dla firm z branży finansowej, ubezpieczeniowej, budowlanej i farmaceutycznej.

Google, agencje, klienci – pomiędzy wierzchołkami tego magicznego trójkąta panuje specyficzne napięcie. Każdy z nich ma bowiem własne cele, rozbieżne z celami dwóch pozostałych. W ostatnich latach wierzchołek Google zaczął wyraźnie górować w tej relacji. Jakie będą tego skutki? Czy warto żałować minionych „złotych czasów SEO”?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się