Rzecznicy i krytykanciRzecznicy i krytykanciRzecznicy i krytykanciRzecznicy i krytykanci

Rzecznicy i krytykanci

Rzecznicy i krytykanci
Weber Shandwick

Weber Shandwick

-

Weber Shandwick

Weber Shandwick

Najnowsze globalne badanie "New Wave of Advocacy" (Nowa Fala Rzecznictwa) przeprowadzone przez Weber Shandwick wykazały radykalną zmianę w procesie podejmowania decyzji przez konsumentów: obecnie szybciej podejmują działania, wśród nich zaś istnieje wyraźny podział na rzeczników i krytykantów (ang. advocates and badvocates). Badanie dostarczyło mocnych dowodów świadczących o tej zmianie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja