Rum jak malowanie - Marketing przy Kawie
Rum jak malowanieRum jak malowanieRum jak malowanieRum jak malowanie

Rum jak malowanie

Rum jak malowanie
Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Ma na koncie wywiady z Jackiem Troutem, Philipem Kotlerem, Alem Riesem, Chickiem Coreą, Waynem Shorterem, Ornettem Colemanem i Sonnym Rollinsem. Dziennikarz Programu 2 Polskiego Radia. Stały felietonista miesięcznika „Muzyka w Mieście”, redaktor kwartalnika kulturalnego „Fragile”. Publikował m.in. w magazynie „Glissando”, „Ruchu Muzycznym”, „Jazz Forum”. Dla Marketingu przy Kawie pisze od 2006 roku.

Bairro Alto to stara dzielnica Lizbony pełna malowniczych knajpek, niepowtarzalnej atmosfery i... borykająca się z problemem graffiti pokrywających całe fasady. Władze miejskie zapowiedziały walkę z grafficiarzami i wielką akcję renowacji dzielnicy, co oznaczałoby zamalowanie zarówno kibicowskich haseł, jak i prawdziwych dzieł sztuki. Jednak pewnie zawieszą te plany po sukcesie marketingowego projektu „Ephemeral Museum”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja