Reputacja kraju czy firmy – czym trudniej zarządzać?Reputacja kraju czy firmy – czym trudniej zarządzać?Reputacja kraju czy firmy – czym trudniej zarządzać?Reputacja kraju czy firmy – czym trudniej zarządzać?

Reputacja kraju czy firmy – czym trudniej zarządzać?

Reputacja kraju czy firmy – czym trudniej zarządzać?
Weber Shandwick

Weber Shandwick

-

Weber Shandwick

Weber Shandwick

Zarządzanie wielką międzynarodową firmą może być skomplikowanym i wymagającym zadaniem, ale według prezesów firm trudniejszą funkcję do spełnienia mają liderzy państw. Zgodnie z ankietą przeprowadzoną przez agencję Weber Shandwick, 68% szefów spółek wskazuje na zarządzanie reputacją państwa jako trudniejsze zadanie. Ankieta „Safeguarding Reputation” została przeprowadzona na 11 rynkach, we współpracy z KRC Research.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja