Reorientacja rynkowa przedsiębiorstwaReorientacja rynkowa przedsiębiorstwaReorientacja rynkowa przedsiębiorstwaReorientacja rynkowa przedsiębiorstwa

Reorientacja rynkowa przedsiębiorstwa

Reorientacja rynkowa przedsiębiorstwa
Marcin Gieracz

Marcin Gieracz

-

Marcin Gieracz

Marcin Gieracz

Strategia i planowanie to czynności, które towarzyszyć powinny każdej firmie bez względu na jej wielkość. Niezależnie od tego, czy firma zatrudnia pięć, czy pięćset osób, model biznesowy powinien być na tyle przejrzysty, aby rozumiał go zespół, a jednocześnie na tyle motywujący, aby pozwalał rozwijać się przedsiębiorstwu.

Model biznesowy od samego początku funkcjonowania firmy powinien być zatem konkurencyjny wobec tych, którymi kierują się inni oferenci w danej kategorii. Wówczas łatwiej jest zarządzać procesem sprzedaży i komunikacją marketingową. Powinien być konkurencyjny, czyli zawierać wyróżnik rynkowy – coś wyjątkowego, co pozwoli bez większego trudu porównać produkt firmy do konkurencyjnego i dostrzec przewagę tego pierwszego nad drugim.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja