Wyniki badania IAB AdEx przeprowadzonego dla IAB Polska przez firmę doradczą PwC wskazują na rekordowy, 18-procentowy wzrost wydatków na reklamę online w pierwszym półroczu 2010 r. w porównaniu do tego samego okresu ubiegłego roku.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Raport z badania IAB AdEx przeprowadzanego przez PwC wskazuje, że wartość rynku reklamy internetowej w Polsce w pierwszym półroczu 2010 r. wyniosła 777 mln zł, co oznacza prawie dwudziestoprocentowy wzrost w porównaniu z 658 mln zł odnotowanymi w tym samym okresie ubiegłego roku.
– Wzrost wydatków na reklamę online w pierwszym półroczu w stosunku do ubiegłego roku potwierdza, że spowolnienie w branży online, spowodowane ogólną dekoniunkturą gospodarczą, mamy za sobą.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.