Reklamy korporacji w służbie przemysłu?Reklamy korporacji w służbie przemysłu?Reklamy korporacji w służbie przemysłu?Reklamy korporacji w służbie przemysłu?
W potrzebie dobrze jest móc przywdziać narodowe barwy (fot. Chrysler)

Reklamy korporacji w służbie przemysłu?

Reklamy korporacji w służbie przemysłu?
Bartosz Nassalski

Bartosz Nassalski

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Bartosz Nassalski

Bartosz Nassalski

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Walmart i Chrysler w swoich reklamach odwołują się do industrialnych fundamentów Ameryki. Tylko czy Ameryka jest w stanie powrócić do swych przemysłowych korzeni?

Walmart to gigantyczna sieć supermarketów, której wyniki ekonomiczne zbliżone są do wyników gospodarki średniej wielkości państwa. Od kilkudziesięciu lat dostarcza Amerykanom produktów z wielu branż w atrakcyjnych cenach, jednocześnie stale zbierając cięgi za niskie pensje i ograniczone przywileje socjalne dla pracowników.

Supermarketowy gigant stara się uciec od tego wizerunku, mocno stawiając na nowy image – firmy, której zależy na amerykańskich miejscach pracy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się