Reklamodawcy zabijają się o PacmanaReklamodawcy zabijają się o PacmanaReklamodawcy zabijają się o PacmanaReklamodawcy zabijają się o Pacmana

Reklamodawcy zabijają się o Pacmana

Reklamodawcy zabijają się o Pacmana
Bartosz Styrna

Bartosz Styrna

-

Bartosz Styrna

Bartosz Styrna

Równie dobrze jak w ringu Manny „Pacman” Pacquiao radzi sobie na rynku reklamowym. Znany na całym świecie filipiński bokser podpisuje kolejne, warte miliony dolarów kontrakty, choć produkty, których twarzą się staje, są coraz mniej związane ze sportem. Po Nike i HP – teraz „Pacman” będzie promował koniak Hennessy.

Roczny kontrakt, opiewający według przecieków na milion dolarów, z najsłynniejszym na świecie producentem koniaku Pacquiao podpisał na początku listopada. Umowę zaaranżowała Lucia McKelvey z Top Rank Inc.’s oraz kanadyjski doradca boksera, Michael Koncz.

Kampania składająca się z telewizyjnych spotów oraz reklam w prasie rozpocznie się na początku stycznia 2012 roku.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja