Równie dobrze jak w ringu Manny „Pacman” Pacquiao radzi sobie na rynku reklamowym. Znany na całym świecie filipiński bokser podpisuje kolejne, warte miliony dolarów kontrakty, choć produkty, których twarzą się staje, są coraz mniej związane ze sportem. Po Nike i HP – teraz „Pacman” będzie promował koniak Hennessy.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Roczny kontrakt, opiewający według przecieków na milion dolarów, z najsłynniejszym na świecie producentem koniaku Pacquiao podpisał na początku listopada. Umowę zaaranżowała Lucia McKelvey z Top Rank Inc.’s oraz kanadyjski doradca boksera, Michael Koncz.
Kampania składająca się z telewizyjnych spotów oraz reklam w prasie rozpocznie się na początku stycznia 2012 roku.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.