Jak twierdzi Paul Ricoeur, „życie może być rozumiane tylko przez historie, które o nim opowiadają”. Może dlatego tak lubimy ich słuchać. Magnetyczną siłę fabuły wykorzystała Era w serii reklam z inteligentną blondynką snującą opowieść o sobie.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Reklama swoją premierę miała w okresie świątecznym. Bohaterkę marketingowego serialu poznajemy przy stole wigilijnym. Chwyt nie jest nowy. Już dziewiętnastowieczni powieściopisarze odwoływali się do zdarzeń im współczesnych po to, by opowiadaną historię urealnić. Obecnie smakujemy potrawy z naszych wigilijnych stołów i równocześnie delektujemy się wigilią Złotopolskich czy Mostowiaków.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.