Reklama farmaceutyków w 2012 r. – czy firmy farmaceutyczne odczuwają kryzys? - Marketing przy Kawie
Reklama farmaceutyków w 2012 r. – czy firmy farmaceutyczne odczuwają kryzys?Reklama farmaceutyków w 2012 r. – czy firmy farmaceutyczne odczuwają kryzys?Reklama farmaceutyków w 2012 r. – czy firmy farmaceutyczne odczuwają kryzys?Reklama farmaceutyków w 2012 r. – czy firmy farmaceutyczne odczuwają kryzys?

Reklama farmaceutyków w 2012 r. – czy firmy farmaceutyczne odczuwają kryzys?

Reklama farmaceutyków w 2012 r. – czy firmy farmaceutyczne odczuwają kryzys?
Equinox Polska

Equinox Polska

-

Equinox Polska

Equinox Polska

Koncerny farmaceutyczne w pierwszej połowie 2012 r. zainwestowały w reklamę ponad 1,5 mld zł, licząc w cenach cennikowych. Pierwsze półrocze br. pokazuje jednak spadek dynamiki wydatków reklamowych w branży farmaceutycznej 5,1% vs. 20,8%. Załamanie sprzedaży w pierwszym kwartale 2012 r. coraz bardziej daje się we znaki koncernom farmaceutycznym.

Branża należąca do największych na rynku reklamy (prawie 12,6% udziałów w całości wydatków reklamowych w Polsce) może mieć przed sobą trudniejszy rok – analizują specjaliści domu mediowego Equinox Polska. Spada w niej dynamika wydatków reklamowych, choć w ujęciu procentowym są one porównywalne.
Kto wydaje najwięcej: Aflofarm, US Pharmacia, GlaxoSmithkline

Ograniczenia wydatków obejmują praktycznie wszystkich graczy na rynku farmaceutycznym, z wyjątkiem Aflofarmu, który zajmuje czołowe miejsce w tabeli reklamodawców.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja