Reality show w paryskim metrze - Marketing przy Kawie
Reality show w paryskim metrzeReality show w paryskim metrzeReality show w paryskim metrzeReality show w paryskim metrze

Reality show w paryskim metrze

Reality show w paryskim metrze
Beata Wasylkiewicz-Jagoda

Beata Wasylkiewicz-Jagoda

-

Beata Wasylkiewicz-Jagoda

Beata Wasylkiewicz-Jagoda

Mieszkańcy Paryża są ponoć skazani na gnieżdżenie się w małych mieszkaniach. Tak przynajmniej twierdzą pracownicy agencji kreatywnej Ubi Bene, twórcy najnowszej kampanii dla IKEA France. Dlatego postanowili pokazać paryżanom, że nawet w ciasnych, ale funkcjonalnie urządzonych wnętrzach można wieść całkiem przyjemne życie.

Na miejsce prezentacji wybrano stację metra Auber w Paryżu. Na dokładnie sześć dni (9–14 stycznia br.) stanęło tam wyposażone w meble Ikei mieszkanie o wielkości 54 m2, do którego każdy przechodzień mógł zajrzeć.

Mieszkanie miało oczywiście lokatorów. Anis, Audrey, Benjamin, Lucie i Jeanne prowadzili „normalne” życie, podglądani przez przechodniów 24 godziny na dobę.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja