Mieszkańcy Paryża są ponoć skazani na gnieżdżenie się w małych mieszkaniach. Tak przynajmniej twierdzą pracownicy agencji kreatywnej Ubi Bene, twórcy najnowszej kampanii dla IKEA France. Dlatego postanowili pokazać paryżanom, że nawet w ciasnych, ale funkcjonalnie urządzonych wnętrzach można wieść całkiem przyjemne życie.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Na miejsce prezentacji wybrano stację metra Auber w Paryżu. Na dokładnie sześć dni (9–14 stycznia br.) stanęło tam wyposażone w meble Ikei mieszkanie o wielkości 54 m2, do którego każdy przechodzień mógł zajrzeć.
Mieszkanie miało oczywiście lokatorów. Anis, Audrey, Benjamin, Lucie i Jeanne prowadzili „normalne” życie, podglądani przez przechodniów 24 godziny na dobę.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.