Business Model Canvas w consumer intelligenceBusiness Model Canvas w consumer intelligenceBusiness Model Canvas w consumer intelligenceBusiness Model Canvas w consumer intelligence
Na badanie warto spojrzeć szerzej. Bo celem jest sukces, a nie raport (serpilurundas / Fotolia)

Business Model Canvas w consumer intelligence

Business Model Canvas w consumer intelligence
Agnieszka Łebkowska

Agnieszka Łebkowska

-

Agnieszka Łebkowska

Agnieszka Łebkowska

Członkini zarządu Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, dyrektor programowy Szkoły Consumer Intelligence PTBRiO, członkini rady programowej cyklicznej konferencji Cyber, badacz i trener. Autorka modelu Consumer Research Canvas.

„Zrobić badanie marketingowe? OK, już piszemy ankietę i wrzucamy ją do Internetu” – często można spotkać się z takim podejściem do badań. Tymczasem napisanie kwestionariusza, choć samo w sobie jest dość skomplikowanym zadaniem, stanowi tylko część planowania badania. A co ważniejsze – badanie powinno być jednym z elementów umożliwiających rozwiązanie większego problemu gnębiącego np. dział marketingu czy HR.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się