Jak powstawał RMF? Co to znaczy zrobić sondę czy reportaż? Jak napisać dobrą reklamę radiową? W książce Wiesławy Kubaczewskiej i Marcina Hermanowskiego „Radio. Historia i współczesność” można znaleźć odpowiedzi na między innymi takie pytania. Czy to możliwe, aby na niespełna 230 stronach ciekawie i wyczerpująco ująć tak szerokie tematy, jak przeszłość i teraźniejszość anteny radiowej, działów promocji i reklamy? Okazuje się, że tak. I można to zrobić w taki sposób, by zainteresować zarówno ludzi, którzy pracowali w rozgłośniach, jak i tych, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z radiem. Jest to pozycja, która powinna znaleźć się na półce każdego, kto chciałby zajrzeć do garderoby „teatru wyobraźni” – jak radio często określają autorzy publikacji.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.