Pułapki na sponsoraPułapki na sponsoraPułapki na sponsoraPułapki na sponsora

Pułapki na sponsora

Pułapki na sponsora
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Brak korzyści albo wręcz zrobienie niezamierzonej przysługi konkurencji – to główne pułapki sponsoringu, o których powinny pamiętać polskie firmy przed wielkimi imprezami sportowymi, jak Euro 2012 czy olimpiada w Londynie. Jakąś formą ochrony może być nowy model komunikacji, oparty w dużej mierze na Internecie.

Sportowcy najważniejsze zmagania przyszłego roku rozpoczną dopiero w czerwcu na piłkarskich mistrzostwach Europy w Polsce i na Ukrainie oraz w sierpniu na olimpiadzie w Londynie. Firmy do walki o pieniądze kibiców przygotowują się od dłuższego czasu, bo od tego zależy, czy walka o pieniądze fanów przyniesie odpowiednie zyski.

Oficjalni partnerzy największych imprez automatycznie zyskają szereg tradycyjnych przywilejów, takich jak prawo do posługiwania się logo imprezy czy organizowanie konkursów, w których do wygrania są bilety.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się