Przygotuj się albo zgiń - Marketing przy Kawie
Przygotuj się albo zgińPrzygotuj się albo zgińPrzygotuj się albo zgińPrzygotuj się albo zgiń

Przygotuj się albo zgiń

Przygotuj się albo zgiń
Magda Wojtoń

Magda Wojtoń

-

Magda Wojtoń

Magda Wojtoń

Śmierć 11-letniego Kamila w Parku Wodnym w Krakowie, gigantyczny wyciek danych osobowych z banku Pekao SA czy afera z nepotyzmem w tle na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego – to przykłady sytuacji kryzysowych, które miały miejsce w ostatnich latach. Ich dokładną analizę znajdziemy w książce Urszuli Podrazy „Kryzysowe public relations”. Autorka pozwala nam uczyć się na błędach wielkich spółek giełdowych, samorządów, instytucji kultury oraz małych i dużych firm. Jedną z poważniejszych pomyłek jest nieprzemyślana wypowiedź dla mediów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja