Przez tylne drzwi do grupy docelowej - Marketing przy Kawie
Przez tylne drzwi do grupy docelowejPrzez tylne drzwi do grupy docelowejPrzez tylne drzwi do grupy docelowejPrzez tylne drzwi do grupy docelowej

Przez tylne drzwi do grupy docelowej

Przez tylne drzwi do grupy docelowej
Małgorzata Barańska

Małgorzata Barańska

-

Małgorzata Barańska

Małgorzata Barańska

Norweska opinia publiczna została ostatnio poruszona jedną z tamtejszych kampanii reklamowych.
Na celowniku obrońców praw gejów i lesbijek znalazła się... firma deweloperska. Najnowsza kampania norweskiej firmy deweloperskiej OBOS miała za zadanie przekonać odbiorców o tym, że każdy klient znajdzie w jej ofercie coś dla siebie.

Plakaty i reklamy prasowe składają się z serii wizerunków różnych postaci. Charakterystyka każdej z nich przedstawiona została w sposób nieco przerysowany, by tym bardziej podkreślić, iż mimo małych dziwactw czy szczególnych wymagań klienta OBOS jest w stanie znaleźć coś dla każdego. Właśnie to przerysowanie okazało się taktyką cokolwiek niefortunną.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja