Norweska opinia publiczna została ostatnio poruszona jedną z tamtejszych kampanii reklamowych.
Na celowniku obrońców praw gejów i lesbijek znalazła się... firma deweloperska. Najnowsza kampania norweskiej firmy deweloperskiej OBOS miała za zadanie przekonać odbiorców o tym, że każdy klient znajdzie w jej ofercie coś dla siebie.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Na celowniku obrońców praw gejów i lesbijek znalazła się... firma deweloperska. Najnowsza kampania norweskiej firmy deweloperskiej OBOS miała za zadanie przekonać odbiorców o tym, że każdy klient znajdzie w jej ofercie coś dla siebie.
Plakaty i reklamy prasowe składają się z serii wizerunków różnych postaci. Charakterystyka każdej z nich przedstawiona została w sposób nieco przerysowany, by tym bardziej podkreślić, iż mimo małych dziwactw czy szczególnych wymagań klienta OBOS jest w stanie znaleźć coś dla każdego. Właśnie to przerysowanie okazało się taktyką cokolwiek niefortunną.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |