Przeciwbólowa teoria spisku - Marketing przy Kawie
Przeciwbólowa teoria spiskuPrzeciwbólowa teoria spiskuPrzeciwbólowa teoria spiskuPrzeciwbólowa teoria spisku

Przeciwbólowa teoria spisku

Przeciwbólowa teoria spisku
Izabela Powidzka

Izabela Powidzka

-

Izabela Powidzka

Izabela Powidzka

Oddziaływanie na emocje dzieci w reklamie jest jednym z najbardziej kontrowersyjnych chwytów wykorzystywanych przez twórców reklam. Co jednak znaczące, oglądając tego typu reklamy, nie zdajemy sobie sprawy z ich emocjonalnego oddziaływania. Kto tak naprawdę nie zachwycił się słodkimi zwierzątkami z telewizyjnej reklamy Panadolu Baby?

Kampania przygotowana przez Gruppę66 Ogilvy pojawiła się na ekranach 15 listopada 2004 r. Maluchy przebrane za zwierzątka symbolizowały nękające dzieci choroby. Typowo emocjonalny przekaz miał przyciągnąć uwagę matek. Z pewnością zadziałał tu tak zwany schemat dziecięcości, czyli eksponowanie w reklamach dziecięcych cech wyglądu mających wzbudzić w dorosłych uczucie tkliwości.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja