Program lojalnościowy Coca Coli - 'Letnie Falowanie'Program lojalnościowy Coca Coli - 'Letnie Falowanie'Program lojalnościowy Coca Coli - 'Letnie Falowanie'Program lojalnościowy Coca Coli - 'Letnie Falowanie'

Program lojalnościowy Coca Coli – 'Letnie Falowanie’

Program lojalnościowy Coca Coli - 'Letnie Falowanie'
Bartłomiej Karaś

Bartłomiej Karaś

-

Bartłomiej Karaś

Bartłomiej Karaś

Coca-Cola przygotowała w swoim lojalnościowym programie “Letnie Falowanie” 2.3 miliona nagród. Ta olbrzymia ilość musi kosztować fortunę - czy więc taki program w ogóle może się zwrócić? Artykuł ten dotyczy problemu, jak oszacować tego typu przedsięwzięcia.

Gdyby trzeba było wybrać jedną firmę wyróżniającą się w promocji sprzedaży, byłaby to Coca-Cola. Dobrym przykładem takiej promocji jest obecnie prowadzona akcja „Letnie falowanie”. Ruszyła ona 12 maja 2003r. i potrwa do 30 sierpnia 2003 r. Promocji nie sposób było nie zauważyć, nie tylko na butelkach, lecz również dosyć skutecznie wspierała ją telewizja jak i prawdopodobnie inne media.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja