Pranie w mydlanej operzePranie w mydlanej operzePranie w mydlanej operzePranie w mydlanej operze
Co za emocje! (źr. „Misterio Ace”)

Pranie w mydlanej operze

Pranie w mydlanej operze
Elżbieta Bartoszewska

Elżbieta Bartoszewska

-

Elżbieta Bartoszewska

Elżbieta Bartoszewska

Zaplamiona bluzka, zmartwiona pani domu i uśmiechnięty prezenter przychodzący z pomocą – czy reklama proszku do prania zawsze musi mieć jeden schemat? Jeśli potrzeba inspiracji do nowego scenariusza, najlepiej sięgnąć do kopalni wciągających historii, czyli do telenoweli. Brazylijska reklama środka Ace pokazuje, że nawet wokół detergentu można zbudować intrygę.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się