PR spółki giełdowej a sytuacje kryzysowe: wiele do stracenia, wiele do zyskania - Marketing przy Kawie
PR spółki giełdowej a sytuacje kryzysowe: wiele do stracenia, wiele do zyskaniaPR spółki giełdowej a sytuacje kryzysowe: wiele do stracenia, wiele do zyskaniaPR spółki giełdowej a sytuacje kryzysowe: wiele do stracenia, wiele do zyskaniaPR spółki giełdowej a sytuacje kryzysowe: wiele do stracenia, wiele do zyskania

PR spółki giełdowej a sytuacje kryzysowe: wiele do stracenia, wiele do zyskania

PR spółki giełdowej a sytuacje kryzysowe: wiele do stracenia, wiele do zyskania
Małgorzata Gaborek

Małgorzata Gaborek

-

Małgorzata Gaborek

Małgorzata Gaborek

Umiejętnie realizowana polityka informacyjna daje firmie większe szanse na wyjście obronną ręką z sytuacji kryzysowych. Ale nie tylko: stwarza też okazję do osiągnięcia sukcesu wizerunkowego. Jakie mogą być pozytywne efekty prawidłowo prowadzonej komunikacji kryzysowej w spółce giełdowej? Pokazanie kompetencji działu relacji inwestorskich, wykazanie szacunku wobec inwestorów, zwiększenie świadomości społecznej marki – to tylko niektóre z nich.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja