Pakiet antykryzysowyPakiet antykryzysowyPakiet antykryzysowyPakiet antykryzysowy

Pakiet antykryzysowy

Pakiet antykryzysowy
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Rola public relations w strategii marketingowej rośnie. Z jednej strony jest to zasługa edukacji rynku, jakiej podjęły się agencje PR, z drugiej zaś skierowanie uwagi na to narzędzie wymusza sytuacja rynkowa. Jakie mogą być oblicza kryzysów i strategie ich pokonywania? Pokazują to przykłady z 2004 roku: Coca-Coli, Nokii oraz Biedronki.

Przedsiębiorstwa przekonały się, że same działania reklamowe nie są w stanie przekazać pełnej informacji o nich czy o produktach. Co więcej, społeczeństwo polskie w przyspieszonym tempie zdobywa wiedzę na temat chwytów reklamowych i sposobów redukcji ich oddziaływań.

Zwiększona świadomość konsumentów, jak również nadmiar reklamy telewizyjnej spowodowany nieodpowiedzialną polityką cenową głównych graczy spowodowały, że skuteczność tradycyjnych sposobów dotarcia do klienta maleje.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja