Czy Internet może pomóc w sytuacji kryzysowej?Czy Internet może pomóc w sytuacji kryzysowej?Czy Internet może pomóc w sytuacji kryzysowej?Czy Internet może pomóc w sytuacji kryzysowej?

Czy Internet może pomóc w sytuacji kryzysowej?

Czy Internet może pomóc w sytuacji kryzysowej?
Agnieszka Rzemińska

Agnieszka Rzemińska

-

Agnieszka Rzemińska

Agnieszka Rzemińska

Czy media społecznościowe mogą pomóc, gdy firma w realnym świecie boryka się z problemami? A może w takim wypadku są raczej gwoździem do trumny? Jak mówić, co mówić i kiedy mówić, aby kryzys przeszedł bez większej nagonki i dodatkowego podkręcania tematu, które czasem doprowadza do tego, że małe potknięcie przeradza się w prawdziwy dramat?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja