Jakie działania online, podejmowane regularnie i rozsądnie, budują wizerunek firmy lub mogą doprowadzić do jego poprawy? Oto krótki PR-owy niezbędnik dla każdego przedsiębiorstwa – od narodzin do pierwszego (i nie ostatniego) kryzysu.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Właściciel nowo powstałej firmy zastanawia się, jak poinformować świat o istnieniu swojego przedsiębiorstwa, jak zainteresować konkretną grupę odbiorców usługami, które proponuje. Pierwsza myśl to reklama. Niestety, wymaga ona sporych nakładów finansowych i niewiele początkujących przedsiębiorstw się na nią decyduje.
Wysoki próg wejścia w reklamę powoduje, że właściciele przedsiębiorstw zaczynają rozglądać się za innymi możliwościami promocji, które przy relatywnie niskim nakładzie dałyby podobne efekty.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.