Jak samodzielnie dbać o wizerunek swojej firmy?Jak samodzielnie dbać o wizerunek swojej firmy?Jak samodzielnie dbać o wizerunek swojej firmy?Jak samodzielnie dbać o wizerunek swojej firmy?

Jak samodzielnie dbać o wizerunek swojej firmy?

Jak samodzielnie dbać o wizerunek swojej firmy?
Anna Salawa

Anna Salawa

-

Anna Salawa

Anna Salawa

Jakie działania online, podejmowane regularnie i rozsądnie, budują wizerunek firmy lub mogą doprowadzić do jego poprawy? Oto krótki PR-owy niezbędnik dla każdego przedsiębiorstwa – od narodzin do pierwszego (i nie ostatniego) kryzysu.

Właściciel nowo powstałej firmy zastanawia się, jak poinformować świat o istnieniu swojego przedsiębiorstwa, jak zainteresować konkretną grupę odbiorców usługami, które proponuje. Pierwsza myśl to reklama. Niestety, wymaga ona sporych nakładów finansowych i niewiele początkujących przedsiębiorstw się na nią decyduje.

Wysoki próg wejścia w reklamę powoduje, że właściciele przedsiębiorstw zaczynają rozglądać się za innymi możliwościami promocji, które przy relatywnie niskim nakładzie dałyby podobne efekty.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja