Nowa misja marek: spełniać nie-oczekiwaniaNowa misja marek: spełniać nie-oczekiwaniaNowa misja marek: spełniać nie-oczekiwaniaNowa misja marek: spełniać nie-oczekiwania

Nowa misja marek: spełniać nie-oczekiwania

Nowa misja marek: spełniać nie-oczekiwania
AdvertisementAdvertisement
Michał Kociankowski

Michał Kociankowski

-

, Synergion

Michał Kociankowski

Michał Kociankowski

Synergion

Ekspert strategii marketingowej, badań rynku i komunikacji. Prowadził pierwszy w Polsce dział research consulting w firmie badawczej (Grupa IQS). Pracował także w ARC, Y&R, BAV Consulting. Od siedmiu lat prowadzi pracownię badań i rozwiązań strategicznych Synergion, od trzech lat także agencję komunikacyjną Simply By. W latach 2008–2012 oraz od 2014 członek zarządu PTBRiO. Członek Polskiego Klubu Brandingu. Wykładowca Szkoły Strategii Marki oraz Szkoły Marketingu Interaktywnego przy SAR.

Z ponad 100 lat historii nowoczesnego marketingu przynajmniej 60 upłynęło pod hasłem zaspokajania oczekiwań. Trudno o bardziej oczywisty sposób myślenia niż przejście przez pytania „czego oczekuje klient?” oraz „jak możemy mu to dać lepiej?”. W powszechnym pojęciu o to po prostu chodzi w marketingu. W każdym razie bardzo długo o to chodziło. A dziś?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się