Pościg za inspiracją - Marketing przy Kawie
Pościg za inspiracjąPościg za inspiracjąPościg za inspiracjąPościg za inspiracją

Pościg za inspiracją

Pościg za inspiracją
Marcin Gazda

Marcin Gazda

-

Marcin Gazda

Marcin Gazda

Równo 40 lat temu „Bullitt” pojawił się na ekranach kin i zyskał uznanie widzów. Jubileusz to świetna okazja nie tylko do sentymentalnej podróży, ale i do inicjowania akcji marketingowych opartych na najbardziej nośnym motywie tego filmu. Forda w niemal w podręcznikowy sposób wykorzystał szczególną sławę, jaką do dziś cieszy się model auta kojarzony z kultowym tytułem.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja