Porównaj, kliencie - Marketing przy Kawie
Porównaj, klienciePorównaj, klienciePorównaj, klienciePorównaj, kliencie

Porównaj, kliencie

Porównaj, kliencie
Joanna Furdal

Joanna Furdal

-

Joanna Furdal

Joanna Furdal

Czyżby reklamodawcy w Polsce stopniowo nabierali odwagi do stosowania reklamy porównawczej? Po epoce wprawek, jakimi były potyczki m.in. pewnej marki proszku do prania z „wiodącym proszkiem na rynku”, do tej nie najelegantszej może, ale przecież legalnej gry przystępują ostatnio nowi zawodnicy.

Przy całej kontrowersyjności swego charakteru reklama porównawcza umożliwia, bezpośrednio czy też pośrednio, rozpoznanie konkurenta lub oferowanych przez niego towarów i usług. W myśl ustawy, o ile nie jest sprzeczna z dobrymi obyczajami, nie stanowi czynu nieuczciwej konkurencji.
 
Zazwyczaj też ten rodzaj reklamy stanowi dobrą szansę dla mniejszego konkurenta w danej branży, by śmiałym atakiem na lidera ugrać dla siebie jak najwięcej.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja