Czyżby reklamodawcy w Polsce stopniowo nabierali odwagi do stosowania reklamy porównawczej? Po epoce wprawek, jakimi były potyczki m.in. pewnej marki proszku do prania z „wiodącym proszkiem na rynku”, do tej nie najelegantszej może, ale przecież legalnej gry przystępują ostatnio nowi zawodnicy.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Przy całej kontrowersyjności swego charakteru reklama porównawcza umożliwia, bezpośrednio czy też pośrednio, rozpoznanie konkurenta lub oferowanych przez niego towarów i usług. W myśl ustawy, o ile nie jest sprzeczna z dobrymi obyczajami, nie stanowi czynu nieuczciwej konkurencji.
Zazwyczaj też ten rodzaj reklamy stanowi dobrą szansę dla mniejszego konkurenta w danej branży, by śmiałym atakiem na lidera ugrać dla siebie jak najwięcej.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.