Pomiar zachowań i lojalności użytkowników są kluczowymi czynnikami, które mogą przełożyć się na sukces aplikacji. Dlatego bardzo ważną kwestią jest uzyskanie jak najbardziej szczegółowej wiedzy na temat tego, jak często i w jaki sposób użytkownicy z niej korzystają.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Współczesne narzędzia analityczne mierzące ruch w aplikacjach pozwalają na pogłębioną analizę zachowań użytkowników, pozyskanych z poszczególnych źródeł reklamowych oraz organicznych. Możemy zdefiniować wiele różnorakich współczynników, które mogą świadczyć o sukcesie aplikacji.
W zależności od celów i kategorii aplikacji trzeba dobrać do analizy odpowiednie wskaźniki.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.