Pomiar i analiza zachowań użytkowników wewnątrz aplikacjiPomiar i analiza zachowań użytkowników wewnątrz aplikacjiPomiar i analiza zachowań użytkowników wewnątrz aplikacjiPomiar i analiza zachowań użytkowników wewnątrz aplikacji
Co zrobić, aby ocenić potencjał aplikacji (fot. Spicy Mobile)

Pomiar i analiza zachowań użytkowników wewnątrz aplikacji

Pomiar i analiza zachowań użytkowników wewnątrz aplikacji
Michał Pietruszka

Michał Pietruszka

-

head of trading, Spicy Mobile

Michał Pietruszka

Michał Pietruszka

head of trading
Spicy Mobile

Pomiar zachowań i lojalności użytkowników są kluczowymi czynnikami, które mogą przełożyć się na sukces aplikacji. Dlatego bardzo ważną kwestią jest uzyskanie jak najbardziej szczegółowej wiedzy na temat tego, jak często i w jaki sposób użytkownicy z niej korzystają.

Współczesne narzędzia analityczne mierzące ruch w aplikacjach pozwalają na pogłębioną analizę zachowań użytkowników, pozyskanych z poszczególnych źródeł reklamowych oraz organicznych. Możemy zdefiniować wiele różnorakich współczynników, które mogą świadczyć o sukcesie aplikacji.

W zależności od celów i kategorii aplikacji trzeba dobrać do analizy odpowiednie wskaźniki.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się