Polskie przedsiębiorstwa wciąż w tyle z wykorzystaniem możliwości e-commerce - Marketing przy Kawie
Polskie przedsiębiorstwa wciąż w tyle z wykorzystaniem możliwości e-commercePolskie przedsiębiorstwa wciąż w tyle z wykorzystaniem możliwości e-commercePolskie przedsiębiorstwa wciąż w tyle z wykorzystaniem możliwości e-commercePolskie przedsiębiorstwa wciąż w tyle z wykorzystaniem możliwości e-commerce

Polskie przedsiębiorstwa wciąż w tyle z wykorzystaniem możliwości e-commerce

Polskie przedsiębiorstwa wciąż w tyle z wykorzystaniem możliwości e-commerce
Marta Smoręda

Marta Smoręda

-

Marta Smoręda

Marta Smoręda

Przekonanie, że nie ma już odwrotu od e-biznesu, jest coraz powszechniejsze. Kwestią czasu jest natomiast, kiedy konkretne przedsiębiorstwa zaczną korzystać z którejś z wielu jego form. Jest jednak jeszcze wiele do zrobienia – potencjalni użytkownicy platform e-commerce nadal miewają trudności z dostrzeżeniem wartości zapewnianych przez tego rodzaju rozwiązania.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja