Polskich internautów portret własnyPolskich internautów portret własnyPolskich internautów portret własnyPolskich internautów portret własny

Polskich internautów portret własny

Polskich internautów portret własny
A. Kopeć, S. Szmalec

A. Kopeć, S. Szmalec

-

A. Kopeć, S. Szmalec

A. Kopeć, S. Szmalec

Jakie strony internetowe odwiedzają zamożni internauci? Kto – kobiety czy mężczyźni – spędza więcej czasu na witrynach związanych z budownictwem, aranżacją wnętrz i rynkiem nieruchomości? Odpowiedzi na tego typu pytania dostarcza najnowszy raport: „Zainteresowania polskich internautów 2006”, przygotowany przez firmę badawczą Gemius SA.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja