Globalny rynek rośnie dzięki rozwojowi technologii. Wydatki na reklamę online już w tym roku przewyższą wydatki na reklamę prasową. Prognozowany wzrost polskiego rynku reklamowego w 2014 roku to nadal 1,8%, zaś łączna wartość wydatków reklamowych netto na koniec roku – 6,51 mld zł.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Dom mediowy ZenithOptimedia kolejny kwartał z rzędu utrzymuje prognozę wzrostu polskiego rynku reklamowego w 2014 roku. Porównaj:
Wzrost polskiego i światowego rynku reklamowego (prognoza z czerwca br.) Reklama w Polsce powoli w górę (prognoza z kwietnia br.) Po informacjach o wyższym od spodziewanego wzroście PKB w II kwartale z rynku napłynęły mniej optymistyczne dane o spadku produkcji przemysłowej.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.