Reklamy sieci handlowych warte 272 mln zł – IMM
  • 0
  • 6
22.07.2014

Reklamy sieci handlowych warte 272 mln zł – IMM

W drugim kwartale 2014 r. wydatki reklamowe sieci handlowych w Polsce utrzymały się na podobnym poziomie, jak w roku ubiegłym i wyniosły łącznie 272 mln zł – wynika z badania IMM. 90% tej kwoty stanowią wydatki dziesięciu największych reklamodawców wśród działających w Polsce supermarketów, hipermarketów, dyskontów i sklepów typu convenience.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54825 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

22 lipca 2014

21 lipca 2014