Koncerny kosmetyczne i ich wydatki na reklamę – zmiana na plus wcale nie kosmetyczna - Marketing przy Kawie
Koncerny kosmetyczne i ich wydatki na reklamę – zmiana na plus wcale nie kosmetycznaKoncerny kosmetyczne i ich wydatki na reklamę – zmiana na plus wcale nie kosmetycznaKoncerny kosmetyczne i ich wydatki na reklamę – zmiana na plus wcale nie kosmetycznaKoncerny kosmetyczne i ich wydatki na reklamę – zmiana na plus wcale nie kosmetyczna

Koncerny kosmetyczne i ich wydatki na reklamę – zmiana na plus wcale nie kosmetyczna

Koncerny kosmetyczne i ich wydatki na reklamę – zmiana na plus wcale nie kosmetyczna
Equinox Polska

Equinox Polska

-

Equinox Polska

Equinox Polska

Sektor kosmetyczny (higiena i pielęgnacja) zwiększył wydatki reklamowe do ponad 1,1 mld zł w pierwszych pięciu miesiącach br., a rynek wciąż będzie rósł – prognozują analitycy domu mediowego Equinox Polska (Group One). Liderem pozostaje L’Oreal Polska. Koncerny kosmetyczne coraz częściej zaglądają też do Internetu w poszukiwaniu nowych klientów i sposobów reklamy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja