440 mln zł na reklamę branży finansowej w II kwartale 2014 r. – IMM
  • 1
  • 4
5.08.2014

440 mln zł na reklamę branży finansowej w II kwartale 2014 r. – IMM

Spełnianiem marzeń i wakacjami w egzotycznym kraju, ale również kredytem mieszkaniowym z rządową dopłatą i bankowością mobilną – tym najczęściej kusiły Polaków banki i instytucje finansowe w drugim kwartale roku. Jak wynika z danych IMM, reklamodawcy z branży finansowej wydali w tym czasie na promocję blisko 440 mln zł.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54844 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 sierpnia 2014