Polska internautka na zakupach - Marketing przy Kawie
Polska internautka na zakupachPolska internautka na zakupachPolska internautka na zakupachPolska internautka na zakupach

Polska internautka na zakupach

Polska internautka na zakupach
Jedynie 12 proc. internautek nie lubi robić zakupów – pokazują wyniki raportu „Kobieta w sieci” firmy badawczej Gemius SA. Typowa internautka najchętniej zasiadłaby za kierownicą samochodu marki Opel, na wycieczkę pojechałaby do Grecji, a na aukcjach internetowych zwykle kupuje odzież i biżuterię.

Przeglądowy, niemal trzystustronicowy raport prezentuje wyniki badań prowadzonych przez Gemius w latach 2006–2007. W raporcie przedstawiono profil internautki-konsumentki, analizując zachowania konsumenckie i preferencje kobiet w takich obszarach, jak e-commerce, zakup samochodu, konsumpcja mediów, plany finansowe oraz turystyka.

Prawie połowa polskich internautów to kobiety.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja