Jedynie 12 proc. internautek nie lubi robić zakupów – pokazują wyniki raportu „Kobieta w sieci” firmy badawczej Gemius SA. Typowa internautka najchętniej zasiadłaby za kierownicą samochodu marki Opel, na wycieczkę pojechałaby do Grecji, a na aukcjach internetowych zwykle kupuje odzież i biżuterię.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Przeglądowy, niemal trzystustronicowy raport prezentuje wyniki badań prowadzonych przez Gemius w latach 2006–2007. W raporcie przedstawiono profil internautki-konsumentki, analizując zachowania konsumenckie i preferencje kobiet w takich obszarach, jak e-commerce, zakup samochodu, konsumpcja mediów, plany finansowe oraz turystyka.
Prawie połowa polskich internautów to kobiety.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.