Teatr od dawna uważany jest za elitarną dziedzinę kultury, którą hołdujące niskim gustom społeczeństwo konsekwentnie omija. Przekonanie to nie zmieniło się od czasów przedstawionych w filmie „Miś”, w którym Stanisław Paluch, zapytany, gdzie wypadły mu włosy, odpowiada: „W teatrze”. „W mordę kopany. W życiu bym do teatru nie poszedł” – odpowiada jego kompan, ojciec Tradycji. Artyści nie dają jednak za wygraną i sięgając po niebanalne metody promocji, próbują przyciągnąć do teatrów oporną widownię. Dobrym przykładem takich działań są plakaty reklamowe polskich spektakli „Anioły w Ameryce” i „Odprawa posłów greckich”.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.