Polatać nago - Marketing przy Kawie
Polatać nagoPolatać nagoPolatać nagoPolatać nago

Polatać nago

Polatać nago
Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Ma na koncie wywiady z Jackiem Troutem, Philipem Kotlerem, Alem Riesem, Chickiem Coreą, Waynem Shorterem, Ornettem Colemanem i Sonnym Rollinsem. Dziennikarz Programu 2 Polskiego Radia. Stały felietonista miesięcznika „Muzyka w Mieście”, redaktor kwartalnika kulturalnego „Fragile”. Publikował m.in. w magazynie „Glissando”, „Ruchu Muzycznym”, „Jazz Forum”. Dla Marketingu przy Kawie pisze od 2006 roku.

„Nic do ukrycia” – hasło kampanii nowozelandzkich linii lotniczych zostało potraktowane w reklamie bardzo dosłownie. Paradujące nago załogi samolotów mają być dowodem na to, że firmie można wierzyć.

Według specjalistów zaniedbywanie przez linie lotnicze kwestii wizerunkowych (skądinąd słuszne: cena to wciąż najważniejsze kryterium wyboru przewoźnika) w dłuższej perspektywie może negatywnie odbić się na lotniczym biznesie. Nie oznacza to, że reklamy linii lotniczych nie istnieją, jednak większość z nich grzeszy powtarzalnością (uśmiechnięta stewardesa zaprasza nas do komfortowego wnętrza samolotu, a za oknem rozpościerają się bajeczne widoki) i w minimalnym stopniu różnicują poszczególne firmy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja