Jedzą, piją, lulki palą. Tańce, hulanki, swawola… Czy nadal tak właśnie wyglądają imprezy Polaków? Jeśli jedzą, to co i kiedy? Jeśli piją, to jak i co? Kiedy rozpoczynają imprezy? Kiedy je kończą? I wreszcie – co sprawia, że niektóre z tych wydarzeń zapadają im w pamięć, a inne uznawane są za zmarnowany czas? Tych właśnie zagadnień dotyczyło badanie przeprowadzone przez Millward Brown SMG/KRC na zlecenie marki Smirnoff Black. Respondentami byli trendsetterzy oraz menedżerowie znanych nocnych klubów z różnych miast Polski.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.