Polak w nocnym klubie, czyli offowe kontra popularne - Marketing przy Kawie
Polak w nocnym klubie, czyli offowe kontra popularnePolak w nocnym klubie, czyli offowe kontra popularnePolak w nocnym klubie, czyli offowe kontra popularnePolak w nocnym klubie, czyli offowe kontra popularne

Polak w nocnym klubie, czyli offowe kontra popularne

Polak w nocnym klubie, czyli offowe kontra popularne
MillwardBrown SMG/KRC

MillwardBrown SMG/KRC

-

MillwardBrown SMG/KRC

MillwardBrown SMG/KRC

Jedzą, piją, lulki palą. Tańce, hulanki, swawola… Czy nadal tak właśnie wyglądają imprezy Polaków? Jeśli jedzą, to co i kiedy? Jeśli piją, to jak i co? Kiedy rozpoczynają imprezy? Kiedy je kończą? I wreszcie – co sprawia, że niektóre z tych wydarzeń zapadają im w pamięć, a inne uznawane są za zmarnowany czas? Tych właśnie zagadnień dotyczyło badanie przeprowadzone przez Millward Brown SMG/KRC na zlecenie marki Smirnoff Black. Respondentami byli trendsetterzy oraz menedżerowie znanych nocnych klubów z różnych miast Polski.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja