Podrobiony smakPodrobiony smakPodrobiony smakPodrobiony smak

Podrobiony smak

Podrobiony smak
Mariusz Wilga

Mariusz Wilga

-

Mariusz Wilga

Mariusz Wilga

Św. Mikołaj bardzo często pojawia się w przedsięwzięciach marketingowych. Trudno się temu dziwić, wziąwszy pod uwagę niewiarygodną wprost rozpoznawalność tej postaci na całym świecie. Wyobraźmy sobie, że jakaś firma (oprócz Coca-Coli) tworzy własnego Mikołaja, tyle że w niebieskim stroju, z zieloną brodą i wchodzącego do domów nie przez komin, ale przez okno. Byłaby to oczywista i bezczelna próba podrobienia renomowanej „marki”. Kierownictwo koncernu Coca-Cola użyło powyższej analogii, uzasadniając zamiar pozwania… samych siebie za podrobienie smaku swojego sztandarowego produktu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja