Ludzka uwaga to filtr bardzo sprawnie selekcjonujący docierające sygnały. Oto na dużych kolorowych plakatach, pod wspólnym hasłem Patrzymy na świat uważnie, oglądać możemy serie tzw. obrazów dwuznacznych, przedstawiających dwie rzeczy naraz.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Jedną widzimy od razu, by dostrzec drugą, musimy się zazwyczaj trochę wysilić lub chociaż zastanowić, kilka sekund dłużej zatrzymując wzrok na billboardzie. Jednym słowem zrobić to, o co chodziło twórcom reklamy, czyli popatrzeć na nią uważnie i dopiero wówczas dostrzec na przykład kobietę bądź saksofonistę, kaczkę czy zająca, kielich lub dwa profile.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |