Podręcznikowa kreatywność Agory - Marketing przy Kawie
Podręcznikowa kreatywność AgoryPodręcznikowa kreatywność AgoryPodręcznikowa kreatywność AgoryPodręcznikowa kreatywność Agory

Podręcznikowa kreatywność Agory

Podręcznikowa kreatywność Agory
Anna Foltyniak

Anna Foltyniak

-

Anna Foltyniak

Anna Foltyniak

Ludzka uwaga to filtr bardzo sprawnie selekcjonujący docierające sygnały. Oto na dużych kolorowych plakatach, pod wspólnym hasłem Patrzymy na świat uważnie, oglądać możemy serie tzw. obrazów dwuznacznych, przedstawiających dwie rzeczy naraz.

Jedną widzimy od razu, by dostrzec drugą, musimy się zazwyczaj trochę wysilić lub chociaż zastanowić, kilka sekund dłużej zatrzymując wzrok na billboardzie. Jednym słowem zrobić to, o co chodziło twórcom reklamy, czyli popatrzeć na nią uważnie i dopiero wówczas dostrzec na przykład kobietę bądź saksofonistę, kaczkę czy zająca, kielich lub dwa profile.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja