Podcasty nie zwalniają tempa rozwoju. Kogo nowego można posłuchać?Podcasty nie zwalniają tempa rozwoju. Kogo nowego można posłuchać?Podcasty nie zwalniają tempa rozwoju. Kogo nowego można posłuchać?Podcasty nie zwalniają tempa rozwoju. Kogo nowego można posłuchać?
Podcasty są stale popularne i coraz łatwiej je publikować (fot. Pixabay)

Podcasty nie zwalniają tempa rozwoju. Kogo nowego można posłuchać?

Podcasty nie zwalniają tempa rozwoju. Kogo nowego można posłuchać?
Agnieszka Kurpiewska

Agnieszka Kurpiewska

-

project manager, agencja Słucham

Agnieszka Kurpiewska

Agnieszka Kurpiewska

project manager
agencja Słucham

Zajmuje się obsługą bieżących kampanii z udziałem podcasterów, przede wszystkim w formie lokowań i odcinków sponsorowanych. Pracuje głównie z BookBeat, z którym w 2022 r. zrealizowała ponad 150 lokowań z twórcami podcastów.

W 2020 roku podcasty z przytupem wkroczyły do internetu i zaczęły towarzyszyć słuchaczom w życiu codziennym. W listopadzie 2021 szacowano, że popularność podcastów w Polsce wzrosła o 94% względem poprzedniego roku W 2022 wiemy już, że prawie jedna osoba na trzy spośród użytkowników internetu słucha podcastów raz w tygodniu. Wszystko wskazuje na to, że ta forma audio zjednuje sobie coraz więcej fanów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja