Podcasty w Polsce – moda czy nowa, silna forma przekazu?Podcasty w Polsce – moda czy nowa, silna forma przekazu?Podcasty w Polsce – moda czy nowa, silna forma przekazu?Podcasty w Polsce – moda czy nowa, silna forma przekazu?
Nagrane w studiu radiowym, dostępne jako podcast – to teraz popularne (fot. Pixabay)

Podcasty w Polsce – moda czy nowa, silna forma przekazu?

Podcasty w Polsce – moda czy nowa, silna forma przekazu?
Agnieszka Szozda

Agnieszka Szozda

-

dyrektor marketingu, Grupa Eurozet

Agnieszka Szozda

Agnieszka Szozda

dyrektor marketingu
Grupa Eurozet

Obecne stanowisko objęła w 2016 r. Wcześniej pracowała jako dyrektor ds. marketingu i komunikacji w A+E Networks Poland. Odpowiadała m.in. za promocję kanałów History i CI Polsat oraz współtworzyła start-up polskiego oddziału. W przeszłości związana była z Sony Music Entertainment Poland oraz MTV Networks Poland, gdzie zajmowała się kanałami MTV, Viva i VH1.

W ostatnim roku można było zauważyć spory wzrost zainteresowania podcastami w Polsce. Powstaje coraz więcej profesjonalnych kanałów tematycznych audio, a ich twórcami są nie tylko stacje radiowe. Nowe medium od lat cieszy się ogromną popularnością w Stanach Zjednoczonych. Czy ten trend utrzyma się i wzmocni u nas?

Skąd wzięła się moda na podcasty? Wynika ona z łatwości odbioru, a z drugiej strony z coraz prostszych możliwości kreowania treści. Słuchacze są zainteresowani podcastami, a jednocześnie przybywa osób, które nabierają ochoty do nagrywania. Podcasty zwykle oferowane są za darmo, przy tym zaś zdobywają opinię cennego źródła wiedzy oraz rozrywki.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się