Pociąg do Cannes - Marketing przy Kawie
Pociąg do CannesPociąg do CannesPociąg do CannesPociąg do Cannes

Pociąg do Cannes

Pociąg do Cannes
Joanna Midura-Pietruszczak

Joanna Midura-Pietruszczak

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Joanna Midura-Pietruszczak

Joanna Midura-Pietruszczak

dziennikarz
Marketing przy Kawie

21 czerwca rozpocznie się największe międzynarodowe święto reklamy. Urokliwy krajobraz Lazurowego Wybrzeża zapełnią koneserzy najwyższej jakości sztuki komunikacji marketingowej, a o Złote Lwy walczyć będą najlepsze na świecie kreacje. W tym roku organizatorzy Festiwalu Cannes Lions – najbardziej prestiżowego wydarzenia w branży – postanowili poszukać świeżych pokładów reklamowego geniuszu również wśród amatorów, oczekujących w zakamarkach wirtualnej przestrzeni na wielkie odkrycie drzemiącego w nich potencjału.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja